środa, 3 czerwca 2015

Wizualizacja czyli zabawa w projektowanie - cd meblowania przedpokoju

Poniższy obrazek nazwałam wizualizacją, bo wydaje mi się, że słowo projekt było by zbyt profesjonalne do moich amatorskich działań. Znalazłam producenta ze Swarzędza (źródło), który może zrobić mi siedzisko do przedpokoju na wymiar, nawet zastanawiam się nad tą zielenią, którą jest w ofercie. Bardzo podoba mi się pikowana ścianka. Niewątpliwą zaletą siedziska jest też skrzynia do której można wrzucić np. buty dziecięce. Muszę tylko jeszcze raz zrobić dokładne pomiary – bo jeżeli zamawiam mebel na wymiar to uważam, że powinien być idealnie dopasowany. Chciałabym też podwyższyć pikowaną ściankę ale myślę, że nie będzie z tym problemu.





Co do lustra to na wizualizacji jest lustro IKEA SONGE (źródło), ale nie zachowałam jego wymiarów, bo by się nie zmieściło. Bardzo podoba mi się jego rama i chciałabym znaleźć coś podobnego. Tak jak wcześniej wspominałam planuje kupić taflę lustrzaną i oprawić ją w srebrną ramę.

Wieszak – tu się zastanawiam który wybrać, bo w firmie PRO-METAL (źródło) jest dużo ciekawych wzorów. Mam już od nich jeden wieszak, który sprawuje się i wygląda świetnie. Nawet przy obciążeniu wieloma kurtkami nie było żadnych problemów a uważam, że design ma rewelacyjny. Gdybym mieszkała w Warszawie nie zawahałabym się i kupiłabym wieszak Warszawa – porostu mnie urzekł.  Ale nie mieszkam i nie mogę się zdecydować, który wybrać. Na razie stawiam na "My Home is My Castle".

Zegar RUNAR (źródło) – mam wątpliwości czy będzie pasował do całości.  Wszystkie elementy naniosłam na wizualizację. Zegar będzie na przeciwległej ścianie w stosunku do sofy, lustra i wieszaka. Zawsze podobał mi się ten dworcowy zegar i mam dla niego idealne miejsce w przedpokoju – tylko czy będzie pasował do całej reszty??? Nie chciałabym by zwracał uwagę tylko dlatego, że się różni..... 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz