poniedziałek, 1 czerwca 2015

Jakie meble do małego przedpokoju?

Wspominałam poprzednio o moim planie urządzenia przedpokoju. Chciałam by było w nim:
  • miejsce,  gdzie można usiąść by założyć buty (teraz siadamy na schodach),
  • lustro, bo w przedpokoju to dla mnie produkt z serii  „must have”,
  • ozdobny wieszak, bo wieszaków nigdy dość zwłaszcza, gdy przychodzą goście,
  • ciekawy zegar – bo to nie tylko ozdoba ale również funkcjonalność
  • obraz – mam na niego miejsce na ścianie ale jeszcze nie jestem pewna, co dokładnie to będzie

A teraz to, co mi się podoba, co chciałabym mieć:

  •  ławeczka glamur lub ławeczka Motley Blue, Kare Design (lub ławeczki nią inspirowane)

Ławeczka glamur firmy KD - źródło

Ławeczka Motley Blue, Kare Design-  źródło





Problem:      Obie ławeczki są za długie i za szerokie – muszę znaleźć coś innego, tj. coś co można zrobić na wymiar i co nie starci swojego wyglądu przy wymiarach ok 80 cm długości i 30 cm szerokości

  • Lustro w prostej, srebrnej, ozdobnej ramie – jak IKEA SONGE

Lustro IKEA SONGE-  źródło
Problem:  lustro z IKEA jest niestety za duże. Mam nadzieje, że nie będzie problemu z zakupem lustra u szklarza i oprawienie go  w ramę w punkcie oprawy obrazów (pytanie tylko co ma być pierwsze rama czy lustro?)
  • Wieszak hang-it-all (lub wieszak nim inspirowany)
Wieszak hang-it all  - źródło

Zależność: wybór wieszaka uzależniam od  wyboru w pkt 1 i 2. Choć sam wieszak i jego historia (opisana na stronie źródłowej) bardzo mi się podobają, wydaje się, że wybiorę coś prostszego. Koniecznie z metalu i koniecznie w kolorze czarnym.
  • Dwustronny zegar RUNAR z Jysk 

Zegra RUNAR Jysk - źródło





Zależność i wątpliwość: Czy zegar będzie paskował do pkt 1, 2 i 3?



Wszystkie elementy muszą być spójne. I mimo, że podobają mi się wiele rożnych rzeczy, mam świadomość, że często mają bardzo indywidualny charakter, co wyklucza ich połączenie.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz