poniedziałek, 22 czerwca 2015

Moje zakupy w e-sklepach – lampa i wieszak

O lampie, którą próbowałam kupić od jakiegoś czasu - już pisałam  "Kupię lampę – tylko jaką? – ładną …"
Ze względu na moje niepowodzenie przy pierwszym zakupie, musiałam szukać dalej.  Rozesłałam maila z zapytaniem do e-sklepów, tych które miały kinkiet w ofercie, w akceptowalnej dla mnie cenie (rozpiętość cenowa jest dość spora  - nawet 35 zł na sztuce). Wszyscy  jednak oferowali mi dwutygodniowy okres oczekiwania na realizację zamówienia. Już myślałam, że jednak będę musiała poczekać (czego bardzo nie lubię), gdy dostałam odpowiedź z e-sklepu swiatlo-lampy.pl , że lampa jest dostępna „od ręki”. W poniedziałek wieczorem wypełniłam formularz dostawy, a w piątek przez południem lampy (bo jest ich dwie) były już u mnie. 

Przed zakupem szukałam opinii o tym e-sklepie, ale znałam tylko dwie, w dodatku skrajnie rozbieżne.  Postanowiłam więc nie płacić za lampy przelewem ale dopiero przy odbiorze. Przesyłka była nieco droższa (zawsze płatność przy odbiorze jest droższa) ale dawała mi komfort. Sprzedawca okazał się solidy i po tym zakupie osobiście wystawiłabym mu  pozytyw: „Towar zgodny z opisem, sprawna dostawa, świetna cena!”

No bo cena robi różnicę! Lampa firmy Nowodvorski model LOFT chockolate 5664 w cenie 109 zł za sztukę (+ koszty wysyłki). Ile kosztuje w innych sklepach internetowych? – najprościej sprawdzić w wyszukiwarkach cenowych. Model, który posiadam jest modelem mniejszym. Istnieje również bliźniaczy model ale większy  LOFT chockolate 5058  (oraz wiele innych lamp z tej serii). 5058 widziałam „a żywo” i uważam, że jak na kinkiet jest naprawdę spory, dlatego wybrałam 5664. A tak kinkiet wygląda w realu.

 
Moje nowe e-zakupy

Mój drugi zakup to wieszak do przedpokoju. Pierwotnie miał być nieco inny ("Wizualizacja czyli zabawa w projektowanie - cd meblowania przedpokoju"). Ogólna koncepcja została: czarny, metalowy, w postaci napisu „My home is my castle”. O wyborze tego wieszaka (a nie wcześniej planowanego) zadecydowała większa liczba haczyków ale przede wszystkim konkurencyjna cena – 65 zł (+ koszty wysyłki), producent PM PROJECT. Uważam, że na szerokość pasuje idealnie. Metal jest twardy, więc myślę, że nie będzie problemów z użytkowaniem.

Przede mną kolejne internetowe zakupy. Rozpoznanie rynku już zrobione. Teraz przede mną dokładne pomiary i wybór kolorów – ale chyba realnie będę się mogła na tym skupić dopiero po zakończeniu roku szkolnego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz