czwartek, 28 maja 2015

Zabudowa meblowa - nowe narzędzia, stare problemy

Cały czas myślę nad zabudową meblową ściany z rurami i grzejnikiem, czy coś jeszcze mogę poprawić. Utknęłam chyba jednak w martwym punkcie, bo potrzebuję „analizy wykonalności”  - bez tego nie ruszę dalej. Na szczęście mój plan zabudowy zostanie zweryfikowany już jutro (zaplanowana wizyta fachowca). Wydaje mi się, że jest realny, bo zabudowa jest stosunkowo prosta.  Kwestią dla mnie istotną jest to, jak wykorzystać gotowy ażurowy panel z mdf - liczę na konstruktywne propozycje w tej kwestii.

Sama sprawdzałam w programie graficznym jak może to wyglądać. Nałożyłam zdjęcie panelu na zdjęcie miejsca w którym chciałabym żeby był zainstalowany. Wygląda dobrze i mam nadzieję, że w rzeczywistości przesłoni instalację.   

Panel jest w ofercie firmy FCNC-ART jest to jeden z kilkudziesięciu modeli. Wybór wzorów jest ogromny a możliwość zrobienia go na wymiar daje naprawdę fantastyczne perspektywy. Jestem prawie zdecydowana ale muszę wiedzieć jaki rozmiar zamówić a to mam nadzieję ustalę w piątek z fachowcem od zabudowy mebli.

Panel firmy FCNC-ART
Zastawiam się też czy nie wykorzystać w tym miejscu ramy na lustro firmy FCNC-ART. Lustro byłoby  użyteczne i optycznie powiększyło by pomieszczenie.

 
Rama lustrzana firmy FCNC-ART

Do zagospodarowania pozostaje mi jeszcze druga część wyremontowanego pomieszczenia - przedpokój. W kwestii wyjaśnienia - ściana z rurami, którą chcę zabudować jest na prawo od wejścia  - można by nazwać to wiatrołapem, na wprost od wejścia są trzy schodki a na końcu w lewo mały przedpokój (upraszczając plan przypomina trochę literę „Z”). Co do przedpokoju mam sprecyzowany plan, ale o tym następnym razem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz