środa, 27 maja 2015

Dzieci i DIY – sztuka dekoracji w wykonaniu dzieci

Wczorajszy dzień matki uświadomił mnie jak wiele fantastycznych rzeczy z zakresu diy dla wystroju domu potrafią zrobić dzieci. Prawie każda z Pań prowadząca zajęcia dla maluchów jest kreatorką pomysłów, dzieci zaś są wspaniałymi ich wykonawcami. Tworzą ozdoby od zera wykorzystując zupełnie nieoczekiwane produkty lub wspaniale ozdabiają gotowe bazy. Dzieci w swoich produktach diy nie mają ograniczeń, często powstają więc bardzo ciekawe i niezwykle kolorowe rozwiązania.

Wczoraj, podobnie jak w latach ubiegłych dostałam upominki „made hand” a ponieważ przez lata tego typu drobiazgów trochę się nagromadziło przedstawię kilka z nich. Stanowią one wspaniałą ozdobę domu, przyciągają wzrok swoją oryginalnością i często nie ustępują wykonaniem i pomysłem przedmiotom wykonywanym przez dorosłych.

Dziecięce DIY


Kolorowy ptaszek, który siedzi teraz w jednym z moich kwitków doniczkowych, to pomalowana drewniana baza.  Ale już serwetnik czy świecznik to produkty diy z gliny w całości zrobione i wymalowane przez moje dziecko. Podobnie zresztą magnes, serca z siana, pudełeczko na biżuterię i wiele innych ozdób diy, które  pojawią się np. przy okazji świąt. Oczywiste jest,  że bez pomocy Pań z przedszkola takie cuda by nie powstały, uważam że w ramach zajęć prowadzą one profesjonalne warsztaty diy dla dzieci.

A to już domowy projekt – ozdabianie ściany przedpokoju przy pokojach dzieci. Dzieci same narysowały to co chciały i same zdecydowały, który z rysunków ma wisieć na ścianie. 





Przy okazji tego wpisu zdałam sobie sprawę, że produkty diy wykonane przez moje dzieci tak wrosły w nasz dom, że brakowałoby mi czegoś w jego wystroju gdyby tych ozdób nagle zabrakło.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz