poniedziałek, 25 maja 2015

Nowa koncepcja - praca nad planem zabudowy cd

Dziś zmodyfikowałam moją wczorajszą koncepcję dot. zabudowy. Było tam zbyt dużo elementów a to moim zdaniem powodowało chaos. Zbyt dużo się by się działo na tak małej powierzchni. Na ten moment myślę, że lepsze będą 1 duże drzwiczki zamiast 2. Założenie o ich ażurowej konstrukcji nadal pozostaje aktualne. Rezygnuje jednak z uchwytów na rzecz systemu TIP-ON (po naciśnięciu frontu szafki drzwiczki się otwierają) lub dolnego frezu - jeszcze do przemyślenia.

Projekt zabudowy

Znalazłam firmę oferującą mnóstwo wzorów paneli ażurowych z mdf. W dodatku robią je na wymiar. Muszę jednak omówić to fachowcem do mebli – czy i jak możemy wykorzystać taki gotowy panel. Wizyta umówiona na piątek, mogę więc dalej dopracowywać moją koncepcję.

W tak zwanym międzyczasie muszę jeszcze sprawdzić na ile panel zakryje to na czym mi zależy. W tym celu spróbuję w programie graficznym nałożyć wzór panelu na zdjęcie pomieszczenia. Myślę, że to da mi przynajmniej próbkę tego jak może to wyglądać w rzeczywistości.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz