poniedziałek, 20 lipca 2015

Zakupy internetowe wysokiego ryzyka – porcelana

Zakupy przez internet szkła czy porcelany określiłabym zakupami wysokiego ryzyka. Wcześniej wspominałam już o moim serwisie kawowym, który nie dojechał do mnie w całości ( Zakupy internetowe - mini poradnik). Oto co zobaczyłam po otwarciu paczki

 
Uszkodzona przesyłka

Reklamacja jednak została uznana i przesłano mi kolejny zestaw (niestety trwało to ponad 2 miesiące - ale to już inna kwestia). Znowu skusiłam się więc na zakupy porcelany przez Internet. Tym razem były to talerzyki deserowe do kompletu do wspominanego (pechowego) serwisu kawowego. Lipiec i sierpień to okres u nas wielu rodzinnych imprez więc zakup był uzasadniony (mimo braku specjalnej okazji cenowej). Rozpoznałam zakres cen i kupiłam przez allegro.

Szybko dostałam informację o nadaniu przesyłki. Gdy radosna odebrałam paczkę ciśnienie skoczyło mi mocno do góry – opakowanie było uszkodzone! Tym razem przesyłka nie była dostarczana przez kuriera, nie maiłam więc z kim spisać protokołu uszkodzenia. W perspektywie miałam zapoznanie się obowiązująca procedurą reklamacji (czego wcześniej nie zrobiłam – mój błąd!) i dochodzenie swoich praw. I wiedziałam już że nie ma szans by najbliższe uroczystości rodzinne odbyły się z wykorzystaniem zakupionych talerzyków.  



Nauczona doświadczeniem przed rozpakowaniem paczki zrobiłam jej zdjęcia, w tym zdjęcia uszkodzenia.

Po otwarciu kartonu zostałam zaskoczona ilością zabezpieczeń. Każdy talerzyk przełożony był oprócz firmowego kartonu, również cienką gąbką. Paczka z talerzykami była owinięta kilkoma warstwami foli. To włożone było w duży karton (ten, który został uszkodzony) ale pomiędzy małym a dużym kartonem były dodatkowe warstwy amortyzujące. 

Talerzyki mimo uszkodzenia paczki dojechały w całości! Myślę, że bez takiego zabezpieczania porcelana nie miałaby szans. Brawo dla Sprzedającego nettrading_pl za świetne zapakowanie przesyłki.  

A oto część mojego kompletu AMBITION KUBIKO

Zestaw Ambition KUBIKO


 Biała klasyczna porcelana w nowoczesnym wzornictwie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz