czwartek, 2 lipca 2015

Historia pewnej ławeczki - kolejny zakup internetowy

O budowie mini tarasu już pisałam ("Budowa mini tarasu w mini ogrodzie"), nie napisałam jednak szczegółów dotyczących ławeczki.

Mój mini taras jest długi i wąski - bardziej podobny do balkonu niż tarasu (taras mi osobiście kojarzy się z dużą powierzchnią). Typowy "wagon". Nie było więc miejsca na szaleństwa meblowe. Zresztą jak wcześniej już wspominałam, ceny niektórych mebli ogrodowych przyprawiały mnie o zawrót głowy. Szukałam czegoś funkcjonalnego, co zmieściłoby się na tak niewielkiej powierzchni.

Na początku warunki były dwa: by można było coś schować do środka (funkcja skrzyni) i by można było na tym usiąść (funkcja siedziska). Z czasem doszły kolejne dwa: miał to być mebel z drewna (sztuczny rattan jakoś nie pasował mi do drewnianej podłogi) i dodatkowo miał się mieścić w ustawieniu zarówno wzdłuż jak i w poprzek tarasu.

Dla takich warunków (plus ograniczenia cenowe) nie było zbyt dużego wyboru. Już nawet chcieliśmy sami zbudować ławkę ze skrzynią, gdy trafiliśmy na ławeczkę COMPLEX (model 311300), wymiary długość 120 cm, szerokość 67 cm, wysokość 88 cm - długość pasowała idealnie!
 
Ławka COMPLEX - źródło


Ławka COMPLEX - źródło



Kupiliśmy ją - oczywiście on-line - w sklepie www.electro.pl. Koszt 300 zł (chyba był jakaś promocja) +  przesyłka. Ocena sprzedającego jak najbardziej pozytywna: szybka przesyłka i wszystko zgodnie z udzielonymi informacjami.

Ławeczka przyjechała w stanie surowym ale była zaimpregnowana, miała więc charakterystyczną zielonkawą powierzchnię (nie była tak jasna jak na zdjęciu). Nie miało to dla nas znaczenia, bo i tak miała zostać pomalowana. Po zmontowaniu (mebel do samodzielnego montażu) i pomalowaniu wygląda tak:


Moja ławka ze skrzynią


Myślę, że ładnie wyglądała by też pomalowana na biało - zwłaszcza do wnętrz urządzonych w stylu skandynawskim.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz